Campania media ”Parteneriat între mass-media, societatea civilă şi instituţiile publice în prevenirea şi combaterea traficului de fiinţe umane”

Campania media ”Parteneriat între mass-media, societatea civilă şi instituţiile publice în prevenirea şi combaterea traficului de fiinţe umane”, susținută de Organizația Internațională pentru Migrație în cadrul proiectului “Prevenirea corupţiei şi impunităţii în lupta împotriva traficului prin abilitarea mass-media şi încurajarea cooperării între societatea civilă şi organele de drept”, finanţat de Departamentul de Stat al SUA.

Campania s-a desfășurat pe parcursul anilor 2010-2013  și și-a propus să contribuie la consolidarea capacității mass-media locale/naționale în relatarea cazurilor de trafic de persoane și migrație ilegală. În cadrul campaniei, care a inclus și instituții media din stânga Nistrului, au fost organizate trei training-uri pentru jurnaliști, 15 cluburi de presă, fiind realizate ce puțin 30 de investigații jrunalistice.

În cadrul proiectului echipa Centrului de Investigații Jurnalistice a  monitorizat   18 ziare naționale și locale (inclusiv dîn stînga Nistrului)  privind reflectarea fenomentului traficului de  persoane, migrației și violenței în familie.  

Totodată, în cdrul aceluiași proiect a fost semnat un acord de colaborare între Centrul de Investigații Jurnalistice și Centrul de Combatere și Prevenire a Traficului de Persoane.